Forum

Před vytvořením příspěvku musíte být přihlášeni.

Web - úpravy, rozšíření

Zdravím,
koukám, že stránky se přesunuli na wordpress, hra se asi bude taky upravovat.
Chtěl jsem se nabídnout kdybyste hledali někoho na spolupráci ohledně webu.

Nejde mi ani tolik o redesign CSS na základní úrovni bez flexboxu/gridu se ve výsledku zvládne naučit každý kdo o to má zájem a věnuje tomu něco málo času, případně si stačí do CMS stáhnout nějakou šablonu.

Momentálně pracuju jako fullstack web developer a vedle nějakého toho frontendu bych byl ochoten nabídnout výpomoc s backendem. Třeba nějaké propojení hra-web.
Ať už obchod s herními itemy, nějaké rozhraní pro aukce  už implementované ve hře, propojení účet-postavy, správa pro CHTS/CHMAZKU ve formě ACL ve wordpressu apod.

Kdybyste měli zájem stačí tu napsat pod příspěvek případně zanechat kontakt, domluvíme se.
S tím, že pokud už někdo na webu pracuje není problém se domluvit na práci přes SVN, nebo GIT.

Čau, dikes za nabídku, ale web zatím obsahuje vše co jsem potřeboval.

Co se týká propojení hry s webem, tak to víc než je to teď nejde, jestli hraješ Chmat delší dobu tak víš proč.

V blízké budoucnosti hodláme rozjet Chmatákov 2 a stránky se budou pravděpodobně předělávat, takže jestli nás budeš dál sledovat, není problém ti to hodit na krk. Mě osobně nebaví řešit design a další blbosti okolo webu. Budeme rádi pokud se někdo zapojí 😀

K tomu propojení: sice jsem to občas zapnul, ale nevěděl jsem jak to je se soubory jakože savy, jestli se neukládají někam na CDN kam by se pro ně dalo sáhnout a propojení s webovým účtem udělat ve hře přes příkaz zbytek na straně webu. Ale chápu, že to už je úplný detail, zvlášť pokud pracujete na Ch2.

Pokud byste tedy o to stáli, rozhodně se rád zapojím. Takže pak stačí jestli mi dáš nějaký kontakt kam ti případně pošlu číslo nebo něco abysme si případně mohli říct blížší info k tomu co a jak.